ALEJKA

ALEJKA

PŘEKLAD PSANÉHO SLOVA Z OBRÁZKU V ANGLICKÉM JAZYCE

TRANSLATION OF THE TEXT FROM IMAGE:::::::::::::::
WELCOME WITH LOVE IN MY BLOG, WHICH LET IT BE FOR ALL OF YOU LOOKING FOR A GUIDE INSPIRATION
IN THE COMMON PERCEPTION, HARMONY AND SHARING FEELINGS, EMOTIONS...


sobota 17. října 2015

NAJDĚTE SI ČAS ZDRAVĚ JÍST


Spousta lidí by se ráda přeorientovala na zdravou stravu, ovšem myslí si, že na to nemají dostatek času. Ale nákup zdravého jídla a jeho následná konzumace není nic tak složitého, jak by se mohlo zdát. Pokud chcete jíst zdravě, zhluboka se nadechněte a relaxujte. Následně se ponořte do našich tipů.

Lehké hřešení povoleno

Nemusíte se hned vzdávat oblíbených zákusků nebo dortů, pokud chcete zdravě jíst; pouze se zaměřte na to, kolik jich konzumujete. Americká komise pro vědu a zdraví sama prohlašuje, že občasné zpestření zdravého jídelníčku něčím, co se do něj příliš nehodí, zase v takové míře neškodí a proces zdravého stravování nijak výrazně nenaruší.



Zaměřte se na ovoce a zeleninu

Ovoce a zelenina – ač to bude znít divně, skvěle šetří váš čas. Dodají energii, kterou často postrádáme mezi hlavními jídly a usměrňují apetit, když se chceme zaměřit na zdravé stravování. Vědci z Harvardské univerzity radí denně spotřebovat 9 druhů ovoce a zeleniny. To je pro zdraví učiněný pohon.



Snídejte

To už bylo snad opakováno stokrát, ale ještě jednou pro jistotu. Podle studie The Americal Journal od Clinical Nutrition je vynechávání snídaně často doprovázeno rizikem srdečních chorob, nejčastěji infarktem. Snídaně váš metabolismus doslova nakopne do správného fungování a nabije vaše tělo potřebnými proteiny na celý den, které pomáhají udržovat hladinu energie na potřebné úrovni.



Omezte půlnoční svačinky

Nejlépe uděláte, když alespoň dvě hodiny před ulehnutím do postele nepozřete vůbec nic. Zatímco spíte, váš metabolismus se dostává do jakého zpomaleného režimu a trávicí systém potřebuje ještě před touto dobou dokončit veškerou práci. Čas, který necháte svému žaludku na trávení před ulehnutím do postele mu umožní se po dobu spánku zregenerovat, stejně jako zbytku celého těla. Orgány a psychika jsou totiž propojené, proto bude ovlivněna celková kvalita spánku a relaxace. Zároveň budete poté ráno hladovější, což vás dovede k pořádné snídani, jež vás nabije na celý den.

Jezte více celozrnných věcí

Celozrnné pečivo je prototypem zdravého jídla a na proteiny bohatých potravin, takže ideální prvek zdravého stravování. Pro začátek zkuste prostě nahradit vámi do té doby konzumovaný chléb celozrnným a možná budete překvapeny, jak sytá a lahodná tato potrava je. Pokuste se také vyměnit bílou rýži za hnědou, která obsahuje více vitaminu E, B6 a železa.



Vyhněte se nepřírodním výrobkům

Pokud chcete zdravě jíst, začněte číst složení potravin, které je uváděno na obalech a omezte chemické konzerváty, umělá sladidla nebo barviva. Bylo prokázáno, že tyto škodliviny jsou úzce spojovány s následnou bolestí hlavy, hrudníku nebo některými formami rakoviny. Vyhněte se také obohaceným moukám, rafinovanému cukru nebo nasyceným tukům. Výrobky toho typu drasticky zvyšují cukr v krvi, ucpávají tepny (čímž riskujete budoucí střet s kardiovaskulárními chorobami, např. mrtvicí), navyšují cholesterol a vyvolávají pocity únavy.



Konzumací zdravého jídla si prodloužíte život, budete v lepší psychické kondici – mentálně i emocionálně a snížíte rizik vzniku nejrůznějších nemocí spojených se špatnými stravovacími návyky a toxiny obsaženými v jídle.

ZASLÁNO ► EMAILEM


©2015 Připravila: ALENA pro ►http://alejka-sdcekaleidoskopu.blogspot.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat